Élmények, fotózás, utazás, élet.

Egy kék madár kalandjai!

Egy kék madár kalandjai!

A blog indítás miértje és a névválasztás

2017. június 06. - 22Blue_jay

            A minap rászántam magam, hogy átválogassam az egyetemi féléveim nem kellő és kellő dokumentumait. Miután befejeztem, láttam, hogy számtalan beadandó feladatot, és beszámolót kellett írnom az évek során, míg végzős egyetemistává cseperedtem. Gyorsan átfutottam őket, néhol jó kedvre derültem a a felelevenedett szép emlékektől, néhol bosszúsan nyomtam a bezárás gombra, mert eszembe jutottak a feladatok nehézségei, macerásságára, vagy épp értelmetlensége.

Szöget ütött a fejembe, hogy milyen jó is lenne, ha az életem meghatározó részeiről is lenne egy ilyen beszámoló gyűjtemény, amit később visszaolvashatok az élmények felidézése végett. De akkor már miért ne lehetnének olyan eseményekről, információkról szóló írások, amik másoknak ne lehetnének fontosak, vagy érdekesek? 

Számtalanszor fordult elő velem, hogy egy utazást, tervezve régi elavult irományokat találtam csak, vagy egyáltalán nem volt róla használható információ. Ugyanez egy csomó más dolognak a keresésével szintén előfordult. Tudom, hogy rengeteg az utazós, fotózós, tippeket osztogató, értékelő.. stb. blog, vlog és miegymás, de úgy gondolom, hogy bátran lehet még ezekről a témákról írni, ha azok tudnak újat mondani, olyan szegmensekről, amik nem felkapottak, vagy  ismertek. És nekem ez a célom.
            Arra jutottam, hogy klaviatúrára vetem hobbijaimat és az abból eredő csetlés-botlásaim tapasztalatait, hogy más is tanulhasson belőle. A különböző fényképezési technikák elsajátításra tett kísérleteimet és „fejlődésem” főbb mérföldköveit is megosztom majd veletek. Illetve a fő vonalat az utazási és kirándulási beszámolók/ajánlók szolgáltatnák, a remélhetőleg egyre jobb minőségű fényképeim illusztrálásával. Más témákról is szólna pár bejegyzés, de előbb jussunk el odáig…
bc275aa1302b1842315ef3cec444087c.jpg

            Végül pedig pár sor a névválasztásról. Ezzel viszonylag könnyű dolgom volt. Valamiben összegezni akartam magamat, azt amit szeretek, és nem mellesleg a kék madár a boldogság szimbóluma is. Rövid magyarázat a fentiekre: egy madarakat nagyon kedvelő és fotózó kék hajú lány vagyok, a felhasználónevem is Blue jay, ami az Észak-Amerika keleti részén széles körben elterjedt őshonos faj, a kék szajkó angol elnevezése.  A kék madár szinbolumát -a boldogságot-, pedig a beszámolóimmal és más bejegyzéseimmel próbálom közvetíteni az olvasóim számára, hogy nekik is legyen kedvük utánam csinálni ezeket a kalandokat.

544e8d10811effe4d727fae7fe87758a.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://22blue-jay.blog.hu/api/trackback/id/tr2012567901
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása